Monday, October 20, 2014

Susu Sedap Nutri Goat Miracle 8

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Alhamdulillah....hari ni diberi kesempatan utk saya berkongsi khasiat susu kambing NGM8 yg sangat sedap. Susu ni sedap, tak berbau hamis. Pada yg belum rasa, pasti tertanya2 betul ke tak rasa susu ni yg sedap dan tak berbau hanyir/ hamis. Jujur saya katakan dan saya dah meminumnya hampir 4 bulan. Susu ni sangat sedap dan ianya memberikan tenaga pada pengamalnya. Ianya bukan sekadar susu kambing saja, NGM8 ini mengandungi 8 makanan sunnah seperti kismis, kurma, madu, saffron/za'faran, habbatussauda, buah zaitun, buah delima dan buah tin.Setiap satu ada khasiatnya yg tersendiri di gabungkan dngn susu kambing dan terhasillah NGM8 yg sangat sedap ni.

Jujur saya katakan yg mulanya saya pun ragu2 nak mencubanya sbb takut susu tu berbau. Saya mmng tak makan kambing...tu yg takut nak mencuba. Alhamdulillah bila pertama kali meminumnya, saya terus jatuh cinta dngn susu sedap ni, tak tipu punya. Rasa nak minum 2 sachet je utk satu hari sbb sedap sangat. Susu ni menjimatkan, minum satu sachet utk satu hari pun dah cukup. Harganya taklah mahal. Satu kotak tu ada 15 sachet dan harganya cuma RM4O. Ianya harga mampu milik punya. Pada kwn2 yg berminat boleh hubungi saya Yatie 013 7298872.


Kebaikan mengamalkan Nutri Goat Miracle 8
  • Merendahkan kolestrol
  • Memberi tenaga kepada ibu mengandung
  • Mengurangkan risiko jaundice pada bayi
  • Sumber kalsium yang tinggi
  • Melawaskan perkumuhan
  • Mengurangkan risiko tekanan darah tinggi
  • Menguatkan sistem imunisasi
  • Meningkatkan daya ingatan dan fokus
  • Menambahkan susu badan 
Siapa yang perlukan Nutri Goat Miracle 8

  • Pelajar
  • Ibu yang mengandung
  • Ibu yang menyusukan anak
  • Orang yang bekerja
  • Orang tua yang sakit sendi


1 comment:

Related Posts with Thumbnails